چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
1397/09/21
ارسال شده توسط زبانسرای ملل
558 بازدید
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
داستان انگلیسی The Lump of Gold
عنوان داستان: The Lump of Gold (تکه های طلا) زبان: انگلیسی رده سنی: کودکان و...
داستان انگلیسی The Magic Paintbrush
عنوان داستان: The Magic Paintbrush (قلموی جادویی) زبان: انگلیسی رده سنی: کودکان و نوجوانان سطح...
داستان انگلیسی The ugly duckling
عنوان داستان: The ugly duckling (جوجه اردک زشت) زبان: انگلیسی رده سنی: کودکان و نوجوانان...
داستان انگلیسی Jack and the Beanstalk
عنوان داستان: Jack and the Beanstalk (جک و لوبیای سحر آمیز) زبان: انگلیسی رده سنی:...
Introduce Yourself
ویدئوی آموزشی دوره مکالمه زبان انگلیسی بزرگسالان زبانسرای ملل (S.CH 1) عنوان: Introduce Yourself زبان:...
موسیقی چه تاثیری روی بهرهوری ما دارد؟
گوش دادن به موسیقی به یکی از عادتهای کاری ما تبدیل شده است. اگر در...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.