زبانسرای ملل، برگزیده اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده
1396/11/28
ارسال شده توسط زبانسرای ملل
470 بازدید

آیین اختتامیه اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده با حمایت نهاد ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت کشور و سازمان های مجمع متخصصان ایران، بنیاد چهره های ماندگار، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و … جهت تجلیل از شرکت ها و مجموعه های برگزیده در امر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان در مورخ 30 بهمن 1396 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما (تهران) برگزار گردید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
شروع ثبت نام دوره های زبان آموزی ترم زمستان 1400
بدینوسیله به اطلاع زبان آموزان عزیز و خانواده های گرامی ایشان می رسانیم، ثبت نام...
شروع ثبت نام دوره های زبان آموزی ترم 2 پاییز 1400
بدینوسیله به اطلاع زبان آموزان عزیز و خانواده های گرامی ایشان می رسانیم، ثبت نام...
شروع ثبت نام دوره های زبان آموزی ترم 1 پاییز 1400
بدینوسیله به اطلاع زبان آموزان عزیز و خانواده های گرامی ایشان می رسانیم، ثبت نام...
شروع ثبت نام دوره های زبان آموزی ترم 2 تابستان 1400
بدینوسیله به اطلاع زبان آموزان عزیز و خانواده های گرامی ایشان می رسانیم، ثبت نام...
توزیع اقلام بهداشتی بین زبان آموزان عزیز ترم تابستان زبانسرای ملل
● اقلام بهداشتی شامل: ماسک، محلول ضدعفونی، پدالکلی و لیوان یکبار مصرف میباشد. ● کلاسهای...
مدارک فارغ التحصیلان سری چهاردهم دوره بین المللی تربیت مدرس زبان صادر شد
با احترام به اطلاع می رساند، مدارک فارغ التحصیلان چهاردهمین دوره بین المللی تربیت مدرس...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.